Wyróżniony wpis

Lubuskie Zakamarki

[English text below]

UWAGA – ZMIANA TRASY
W związku z awaryjnym zamknięciem linii nr 14 na odcinku Głogów – Wschowa zmuszeni jesteśmy do zmiany trasy. Powrót do Poznania z Głogowa przez Zieloną Górę i Zbąszynek.

Trasa naszego pociągu po zmianach:
Poznań Główny – Zbąszyń – Zbąszynek – Szczaniec – Dąbrówka Zbąska – Zbąszynek ZkB – Chlastawa – Zbąszyń – Chlastawa – Zbąszynek ZkB – Kosieczyn – Czerwieńsk Wschód – Czerwieńsk Południe – Zielona Góra – Żary – Jankowa Żagańska – Przewóz – Jankowa Żagańska – Żagań – Głogów – Zielona Góra – Zbąszynek – Poznań Główny

Linie kolejowe jakie przejeżdżamy:
3 Poznań Główny – Szczaniec
820 Dąbrówka Zbąska – Zbąszynek ZkB – Chlastawa
819 Chlastawa – Zbąszynek ZkB – Kosieczyn

358 Zbąszynek – Kosieczyn – Czerwieńsk Wschód
436 Czerwieńsk Wschód – Czerwieńsk Południe
273 Czerwieńsk Południe – Zielona Góra – Głogów
370 Zielona Góra – Żary
282 Żary – Jankowa Żagańska
380 Jankowa Żagańska – Przewóz
389 Jankowa Żagańska – Żagań
14 Żagań – Głogów

Obsługa trakcyjna: MR/MRD (Arriva RP) 2 zestawy

Trasa przejazdu łącznie liczy ~537 km

Termin imprezy: sobota 13 kwietnia 2019.

Wyjazd z Poznania Głównego w okolicach godziny 05:20
(po przyjeździe IC 38192 Przemyślanin)

Przyjazd do Poznania Głównego około 19:50
(postaramy się zachować skomunikowanie z IC 65104 Pomorzanin do Gdyni)

Rozkład będzie opracowany dopiero po złożeniu zamówienia, więc nie możemy jeszcze wskazać dokładnych godzin przyjazdów odjazdów.

Podane godziny nie są gwarantowane – w przypadku awarii, wydłużenia czasu jazdy, możemy się mniej lub bardziej obsunąć.

Składka za przejazd w przedpłacie do 20 marca 2019 wynosi 220 zł, po tym terminie i w pociągu 270 zł.

UWAGA – osoby wpłacające składki na poczcie proszone są o odpowiednio wcześniejsze dokonywanie wpłat ze względu na dłuższy czas realizacji wpłaty. Jeżeli czyjaś wpłata nie wpłynie do końca dnia podanego jako termin wpłat, będzie traktowana jako wpłata po terminie. Nie będziemy tutaj robić wyjątków i nie pomogą tłumaczenia, że “ja wpłaciłem w terminie”.

Kobiety płacą składkę za przejazd całej trasy w wysokości 200 zł, po terminie i w pociągu 250 zł.

Dzieci w wieku 3 – 12 lat płacą 50% stawki (wyłącznie pod opieką osoby dorosłej i nie mogą brać udziału w fotostopach poza stacjami).

Dzieci do lat 3 jadą za darmo (wyłącznie pod opieką osoby dorosłej).

Nie przewidujemy niższych składek za przejazd części trasy.

Osoby goniące samochodem – składka dobrowolna mile widziana (proszę brać pod uwagę wysoki koszt uruchomienia pociągu).

Żeby impreza się odbyła na rachunku organizatora musi znaleźć się odpowiednia kwota. Jeżeli do północy 20 marca 2019 suma wpłat będzie niewystarczająca, impreza zostanie odwołana, a wpłacone pieniądze odesłane nadawcom.

Zaznaczamy również, że wpłaconych pieniędzy nie zwraca się, z wyjątkiem zwrotów w przypadku odwołania imprezy.

Na imprezie przewidziano fotostopy. W tej chwili przepisy nie pozwalają na swobodne FSowanie na szlaku, więc w skrajnym przypadku FSy będą się odbywać na stacjach/przystankach. Tak jak zwykle robimy wszystko żeby zrobić również FSy szlakowe.

Zgłoszenia przyjmujmy od teraz przez wypełnienie formularza: https://goo.gl/forms/krXG3vPf5Tkh0S3L2

Po wypełnieniu formularza każdy otrzyma mailowo kopię wprowadzonych danych (od razu) oraz odpowiedź z potwierdzeniem zgłoszenia. Potwierdzenie nie jest generowane automatycznie, czasem trzeba poczekać (będę „klikał” potwierdzenia, jak tylko będę miał taką możliwość).

Jeśli zgłoszona osoba nie dokona wpłaty w zadeklarowanym terminie, zostanie skreślona z listy zgłoszeń i zastąpiona kolejna osoba z listy rezerwowej (o ile chętnych będzie więcej niż miejsc w pociągu).

Liczba miejsc jest ograniczona.

Przyjmujemy, że każda osoba, która dokona wpłaty, zapoznała się z regulaminem imprezy i wyraża na niego zgodę.

Regulamin jest dostępny pod adresem:
http://iwan.eu07.pl/wp/?p=232

Dane do przelewu podamy w mailu z potwierdzeniem zgłoszenia.

Jeżeli będzie taka potrzeba (np. zmienią się podane powyżej godziny), informacje o rozkładzie jazdy podamy do wiadomości uczestników gdy otrzymamy go od PLK (po złożeniu zamówienia na pociąg). Jeżeli wymagana kwota znajdzie się na koncie organizatora wcześniej, będziemy mogli wcześniej zamówić pociąg i wcześniej otrzymamy rozkład jazdy. Prosimy więc o możliwe szybkie wpłacanie pieniędzy.

W przypadku rezygnacji z udziału w imprezie po dokonaniu zgłoszenia, prosimy o jak najszybszą informację w celu zwolnienia miejsca dla kogoś innego.

Pozdrawiamy i zapraszamy do uczestnictwa:
Krzysztof Waszkiewicz i Ziemowit Czerski

Hello,

On April 13th (Sat) 2019, we organise a special train around lubuskie.

Trainset: MR/MRD x 2

WARNNING – ROUTE CHANGE

Route:
Poznań Główny – Zbąszyń – Zbąszynek – Szczaniec – Dąbrówka Zbąska – Zbąszynek ZkB – Chlastawa – Zbąszyń – Chlastawa – Zbąszynek ZkB – Kosieczyn – Czerwieńsk Wschód – Czerwieńsk Południe – Zielona Góra – Żary – Jankowa Żagańska – Przewóz – Jankowa Żagańska – Żagań – Głogów – Zielona Góra – Zbąszynek – Poznań Główny

it’s about 537 km

Our route passes through RW lines:
3 Poznań Główny – Szczaniec
820 Dąbrówka Zbąska – Zbąszynek ZkB – Chlastawa
819 Chlastawa – Zbąszynek ZkB – Kosieczyn

358 Zbąszynek – Kosieczyn – Czerwieńsk Wschód
436 Czerwieńsk Wschód – Czerwieńsk Południe
273 Czerwieńsk Południe – Zielona Góra – Głogów
370 Zielona Góra – Żary
282 Żary – Jankowa Żagańska
380 Jankowa Żagańska – Przewóz
389 Jankowa Żagańska – Żagań
14 Żagań – Głogów

Price: 220 zł. to March 20th, 270 zł after that date and at the train.

Train can be cancelled if we won’t gather enough money till March 20th.

Train departs from Poznań Główny about 5:20 AM, arrives in Poznań Główny about 7:10 PM.

If You are interested, please fill the form:
https://goo.gl/forms/krXG3vPf5Tkh0S3L2

Regulations:
http://iwan.eu07.pl/wp/?p=232

Confirmation and all the data needed to bank transfer will be included in reply for your request.

Wyróżniony wpis

Bipą po Kaszubach

[English text below]

Zapraszamy do udziału w przejeździe pociągu specjalnego na tasie:
Chojnice – Kościerzyna – podg. Glincz – Stara Piła – Gdańsk Kokoszki – podg.Glincz – Kartuzy – podg. Glincz – Gdańsk Osowa – Gdynia Główna – Wejherowo – Lębork – Maszewo Lęborskie – Cewice – Lębork – Gdynia Główna – Gdańsk Osowa – Kościerzyna – Chojnice

Linie kolejowe jakie przejeżdżamy:
211 Chojnice – Kościerzyna
201 Kościerzyna – Gdynia Główna – Gdynia Port GPA – Gdynia Port GPC – Gdynia Port GPF
229 Kartuzy – Stara Piła
234 Stara Piła – Gdańsk Kokoszki
202 Rumia – Lębork
237 Lębork – Maszewo Lęborskie – Cewice

Uwaga: Przejazd po linii należącej do wojska z Maszewa Lęborskiego do Cewic, jest cały czas w fazie porozumień, w przypadku braku zgody wjazdu wojska na Ich linię, dojedziemy do Maszewa Lęborskiego. Jednak wszystko wskazuje na to, że dojedziemy do samych Cewic.

Obsługa trakcyjna: SM42/SU42 (lokomotywownia Chojnice) + 4 Bhp

Trasa przejazdu łącznie liczy ~480 km

Termin imprezy: niedziela 04 czerwca 2017.

Wyjazd z Chojnic w okolicach godziny 05:00.

Przyjazd do Gdyni Głównej około 18.20 (tak,żeby zachować skomunikowanie z pociągiem EIP 5100), lub 19.15 (tak, żeby zachować skomunikowanie z pociągiem 53170 „Karpaty”) do  Chojnic około 21:00 (rozkład będzie opracowany dopiero po złożeniu zamówienia, więc nie możemy jeszcze wskazać dokładnej godziny przyjazdu).

Podane godziny nie są gwarantowane – w przypadku awarii, wydłużenia czasu jazdy, możemy się mniej lub bardziej obsunąć.

Składka za przejazd w przedpłacie do 18 maja 2017 wynosi 200 zł, po tym terminie
i w pociągu 250 zł.

UWAGA – osoby wpłacające składki na poczcie proszone są o odpowiednio wcześniejsze dokonywanie wpłat ze względu na dłuższy czas realizacji wpłaty. Jeżeli czyjaś wpłata nie wpłynie do końca dnia podanego jako termin wpłat, będzie traktowana jako wpłata po terminie. Nie będziemy tutaj robić wyjątków i nie pomogą tłumaczenia, że “ja wpłaciłem w terminie”.

Kobiety płacą składkę za przejazd całej trasy w wysokości 180 zł, po terminie i w pociągu 230 zł.

Dzieci w wieku 3 – 12 lat płacą 50% stawki (wyłącznie pod opieką osoby dorosłej i nie mogą brać udziału w fotostopach poza stacjami).

Dzieci do lat 3 jadą za darmo (wyłącznie pod opieką osoby dorosłej).

Nie przewidujemy niższych składek za przejazd części trasy.

Osoby goniące samochodem – składka dobrowolna mile widziana (proszę brać pod uwagę wysoki koszt uruchomienia pociągu).

Żeby impreza się odbyła na rachunku organizatora musi znaleźć się odpowiednia kwota. Jeżeli do północy 18 maja 2017 suma wpłat będzie niewystarczająca, impreza zostanie odwołana, a wpłacone pieniądze odesłane nadawcom.

Zaznaczamy również, że wpłaconych pieniędzy nie zwraca się, z wyjątkiem zwrotów w przypadku odwołania imprezy.

Na imprezie przewidziano fotostopy. W tej chwili przepisy nie pozwalają na swobodne FSowanie na szlaku, więc w skrajnym przypadku FSy będą się odbywać na stacjach/przystankach. Tak jak zwykle robimy wszystko żeby zrobić również FSy szlakowe. Organizacją fotostopów zajmuje się Krzysztof Waszkiewicz

Zgłoszenia przyjmujmy od teraz przez wypełnienie formularza: https://goo.gl/forms/51ZWDf23uz0FJuca2

Po wypełnieniu formularza każdy otrzyma mailowo kopię wprowadzonych danych (od razu) oraz odpowiedź z potwierdzeniem zgłoszenia. Potwierdzenie nie jest generowane automatycznie, czasem więc trzeba poczekać (będę „klikał” potwierdzenia, jak tylko będę miał taką możliwość).

Jeśli zgłoszona osoba nie dokona wpłaty w zadeklarowanym terminie, zostanie skreślona z listy zgłoszeń i zastąpiona kolejna osoba z listy rezerwowej (o ile chętnych będzie więcej niż miejsc w pociągu).

Liczba miejsc jest ograniczona.

Przyjmujemy, że każda osoba, która dokona wpłaty, zapoznała się z regulaminem imprezy i wyraża na niego zgodę.

Regulamin jest dostępny pod adresem:
http://iwan.eu07.pl/wp/?p=232

Dane do przelewu podamy w mailu z potwierdzeniem zgłoszenia.

Jeżeli będzie taka potrzeba (np. zmienią się podane powyżej godziny), informacje o rozkładzie jazdy podamy do wiadomości uczestników gdy otrzymamy go od PLK (po złożeniu zamówienia na pociąg). Jeżeli wymagana kwota znajdzie się na koncie organizatora wcześniej, będziemy mogli wcześniej zamówić pociąg i wcześniej otrzymamy rozkład jazdy. Prosimy więc o możliwe szybkie wpłacanie pieniędzy.

W przypadku rezygnacji z udziału w imprezie po dokonaniu zgłoszenia, prosimy o jak najszybszą informację w celu zwolnienia miejsca dla kogoś innego.

Pozdrawiamy i zapraszamy do uczestnictwa:
Krzysztof Waszkiewicz i Ziemowit Czerski

Hello,

On June 4th (Sun) 2017, we organise a special train around Kaszuby.

Trainset: SM/SU42 + 4Bhp

Route:
Chojnice  – Kościerzyna – podg. Glincz – Stara Piła – Gdańsk Kokoszki – podg.Glincz – Kartuzy – podg. Glincz – Gdańsk Osowa – Gdynia Główna – Wejherowo – Lębork – Maszewo Lęborskie – Cewice – Lębork- Gdynia Główna – Gdańsk Osowa – Kartuzy – Chojnice 

it’s about 480 km

Our route passes through RW lines:

211 Chojnice – Kościerzyna
201 Kościerzyna – podg. Glincz
229 podg. Glincz – Stara Piła
234 Stara Piła – Gdańsk Kokoszki
229 Stara Piła – Kartuzy
201 podg. Glincz – Gdynia Główna
202 Gdynia Główna – Lębork
237 Lębork – Maszewo Lęborskie – Cewice

Price: 200 zł.  to May 18th, 250 zł after that date and at the train.

Train can be cancelled if we won’t gather enough money till May 18th.

Train departs from Chojnice about 5:00 AM, arrives in Gdynia Główna 6:20 PM,  Chojnice about 9:00 PM.

If You are interested, please fill the form:
https://goo.gl/forms/51ZWDf23uz0FJuca2

Regulations:
http://iwan.eu07.pl/wp/?p=232

Confirmation and all the data needed to bank transfer will be included in reply for your request.

Opolskie Zakamarki

[English text below]

Zapraszamy do udziału w przejeździe pociągu specjalnego na tasie:

Opole Główne Opole Groszowice – Opole Wschodnie – Opole Główne – podg. Kłodnica – podg. Żabieniec – Kędzierzyn Koźle KKD – Racibórz – Pietrowice Wielkie – Baborów – Pietrowice Wielkie – Kietrz – Racibórz – Kędzierzyn Koźle – Prudnik – Krapkowice – Prudnik – Nowy Świętów – Nysa – Otmuchów – Paczków – Kamieniec Ząbkowicki – Jaworzyna Śląska – Strzegom – Jawor – Legnica

Linie kolejowe jakie przejeżdżamy:
132 Opole Główne – Opole Groszowice
277 Opole Groszowice – Opole Wschodnie
300 Opole Wschodnie – Opole Główne
136 Opole Główne – podg. Kłodnica
680 podg. Kłodnica – podg. Żabieniec – Kędzierzyn Koźle KKD
151 podg. Stare Koźle – Racibórz
177 Racibórz – Pietrowice Wielkie – Baborów
194 Pietrowice Wielkie – Kietrz
151 Racibórz – Kędzierzyn Koźle
137 Kędzierzyn Koźle – Prudnik
306 Prudnik – Krapkowice
137 Prudnik – Nysa – Kamieniec Ząbkowicki – Legnica

Obsługa trakcyjna: SA134 Koleje Dolnośląskie
(dwa w przypadku dużego zainteresowania)

Trasa przejazdu łącznie liczy ~560 km

Termin imprezy: sobota 20 maja 2017.

Wyjazd z Opola Głównego w okolicach godziny 05:00.

Przyjazd do Legnicy około 21:00 (rozkład będzie opracowany dopiero po złożeniu zamówienia, więc nie możemy jeszcze wskazać dokładnej godziny przyjazdu).

Podane godziny nie są gwarantowane – w przypadku awarii, wydłużenia czasu jazdy, możemy się mniej lub bardziej obsunąć.

Składka za przejazd w przedpłacie do 4 maja 2017 wynosi 220 zł, po tym terminie
i w pociągu 270 zł.

UWAGA – osoby wpłacające składki na poczcie proszone są o odpowiednio wcześniejsze dokonywanie wpłat ze względu na dłuższy czas realizacji wpłaty. Jeżeli czyjaś wpłata nie wpłynie do końca dnia podanego jako termin wpłat, będzie traktowana jako wpłata po terminie. Nie będziemy tutaj robić wyjątków i nie pomogą tłumaczenia, że “ja wpłaciłem w terminie”.

Kobiety płacą składkę za przejazd całej trasy w wysokości 200 zł, po terminie i w pociągu 250 zł.

Dzieci w wieku 3 – 12 lat płacą 50% stawki (wyłącznie pod opieką osoby dorosłej i nie mogą brać udziału w fotostopach poza stacjami).

Dzieci do lat 3 jadą za darmo (wyłącznie pod opieką osoby dorosłej).

Nie przewidujemy niższych składek za przejazd części trasy.

Osoby goniące samochodem – składka dobrowolna mile widziana (proszę brać pod uwagę wysoki koszt uruchomienia pociągu).

Żeby impreza się odbyła na rachunku organizatora musi znaleźć się odpowiednia kwota. Jeżeli do północy 4 maja 2017 suma wpłat będzie niewystarczająca, impreza zostanie odwołana, a wpłacone pieniądze odesłane nadawcom.

Zaznaczamy również, że wpłaconych pieniędzy nie zwraca się, z wyjątkiem zwrotów w przypadku odwołania imprezy.

Na imprezie przewidziano fotostopy. W tej chwili przepisy nie pozwalają na swobodne FSowanie na szlaku, więc w skrajnym przypadku FSy będą się odbywać na stacjach/przystankach. Tak jak zwykle robimy wszystko żeby zrobić również FSy szlakowe. Organizacją fotostopów zajmuje się Krzysztof Waszkiewicz

Zgłoszenia przyjmujmy od teraz przez wypełnienie formularza: https://goo.gl/forms/R8th0YFboeXtZAoC2

Po wypełnieniu formularza każdy otrzyma mailowo kopię wprowadzonych danych (od razu) oraz odpowiedź z potwierdzeniem zgłoszenia. Potwierdzenie nie jest generowane automatycznie, czasem więc trzeba poczekać (będę „klikał” potwierdzenia, jak tylko będę miał taką możliwość).

Jeśli zgłoszona osoba nie dokona wpłaty w zadeklarowanym terminie, zostanie skreślona z listy zgłoszeń i zastąpiona kolejna osoba z listy rezerwowej (o ile chętnych będzie więcej niż miejsc w pociągu).

Liczba miejsc jest ograniczona.

Przyjmujemy, że każda osoba, która dokona wpłaty, zapoznała się z regulaminem imprezy i wyraża na niego zgodę.

Regulamin jest dostępny pod adresem:
http://iwan.eu07.pl/wp/?p=232

Dane do przelewu podamy w mailu z potwierdzeniem zgłoszenia.

Jeżeli będzie taka potrzeba (np. zmienią się podane powyżej godziny), informacje o rozkładzie jazdy podamy do wiadomości uczestników gdy otrzymamy go od PLK (po złożeniu zamówienia na pociąg). Jeżeli wymagana kwota znajdzie się na koncie organizatora wcześniej, będziemy mogli wcześniej zamówić pociąg i wcześniej otrzymamy rozkład jazdy. Prosimy więc o możliwe szybkie wpłacanie pieniędzy.

W przypadku rezygnacji z udziału w imprezie po dokonaniu zgłoszenia, prosimy o jak najszybszą informację w celu zwolnienia miejsca dla kogoś innego.

Pozdrawiamy i zapraszamy do uczestnictwa:
Krzysztof Waszkiewicz i Ziemowit Czerski

Hello,

On May 20th (Sat) 2017, we organise a special train around Opole.

Trainset: 2xSA134 Koleje Dolnośląskie

Route:
Opole Główne Opole Groszowice – Opole Wschodnie – Opole Główne – podg. Kłodnica – podg. Żabieniec – Kędzierzyn Koźle KKD – Racibórz – Pietrowice Wielkie – Baborów – Pietrowice Wielkie – Kietrz – Racibórz – Kędzierzyn Koźle – Prudnik – Krapkowice – Prudnik – Nowy Świętów – Nysa – Otmuchów – Paczków – Kamieniec Ząbkowicki – Jaworzyna Śląska – Strzegom – Jawor – Legnica

it’s about 560 km

Our route passes through RW lines:

132 Opole Główne – Opole Groszowice
277 Opole Groszowice – Opole Wschodnie
300 Opole Wschodnie – Opole Główne
136 Opole Główne – podg. Kłodnica
680 podg. Kłodnica – podg. Żabieniec – Kędzierzyn Koźle KKD
151 podg. Stare Koźle – Racibórz
177 Racibórz – Pietrowice Wielkie – Baborów
194 Pietrowice Wielkie – Kietrz
151 Racibórz – Kędzierzyn Koźle
137 Kędzierzyn Koźle – Prudnik
306 Prudnik – Krapkowice
137 Prudnik – Nysa – Kamieniec Ząbkowicki – Legnica

Price: 220 zł to May 4th, 270 zł after that date and at the train.

Train can be cancelled if we won’t gather enough money till May 4th.

Train departs from Opole about 5:00 AM, arrives in Legnica about 9:00 PM.

If You are interested, please fill the form:
https://goo.gl/forms/7ZQjBt7WAg7NG9lo1

Regulations:
http://iwan.eu07.pl/wp/?p=232

Confirmation and all the data needed to bank transfer will be included in reply for your request.

Dolnośląskie Zakamarki IV

[English text below]

fot. J. Chiżyński

Zapraszamy do udziału w przejeździe pociągu specjalnego na tasie:

Legnica – Węgliniec – podg. Bielawa Dolna – Horka – Węgliniec – Legnica – Lubin Górniczy – Lubin Górniczy KGHM Pbsz – Lubin Zachodni – Polkowice Główne – Polkowice Zachodnie – Rudna Zachodnia – Rudna Zdawcza – Lubin Kopalnia – Lubin – Rudna Gwizdanów – bocznica Huta Miedzi Cedynia – Rudna Gwizdanów – Legnica – Pawłowice Małe – Huta Miedzi Legnica – Legnica

Linie kolejowe jakie przejeżdżamy:

275 Legnica – Miłkowice
282 Miłkowice – Węgliniec
295 Węgliniec – GP PL/DE – Horka Gbf
289 Legnica – Lublin Górniczy – Rudna Gwizdanów
971 Lubin Górniczy – Lubin Kopalnia
Bocznica KGHM Lubin Kopalnia – Lubin Zachodni – Polkowice Główne (III mijanka) – Polkowice Zachodnie – Rudna Zachodnia – Rudna Zdawcza
Rudna Gwizdanów – bocznica Huta Miedzi Cedynia
284 Legnica – Pawłowice Małe
972 Pawłowice Małe – Huta Miedzi Legnica

Obsługa trakcyjna: 2xSA134 Koleje Dolnośląskie

Trasa przejazdu łącznie liczy ~370 km

Termin imprezy: sobota 22 kwietnia 2017.

Wyjazd z Legnicy w okolicach godziny 7:00.

Przyjazd do Legnicy około 18:00 (rozkład będzie opracowany dopiero po złożeniu zamówienia, więc nie możemy jeszcze wskazać dokładnej godziny przyjazdu).

Podane godziny nie są gwarantowane – w przypadku awarii, wydłużenia czasu jazdy, możemy się mniej lub bardziej obsunąć.

Składka za przejazd w przedpłacie do 6 kwietnia 2017 wynosi 150 zł, po tym terminie
i w pociągu 200 zł.

UWAGA – osoby wpłacające składki na poczcie proszone są o odpowiednio wcześniejsze dokonywanie wpłat ze względu na dłuższy czas realizacji wpłaty. Jeżeli czyjaś wpłata nie wpłynie do końca dnia podanego jako termin wpłat, będzie traktowana jako wpłata po terminie. Nie będziemy tutaj robić wyjątków i nie pomogą tłumaczenia, że “ja wpłaciłem w terminie”.

Kobiety płacą składkę za przejazd całej trasy w wysokości 130 zł, po terminie i w pociągu 180 zł.

Dzieci w wieku 3 – 12 lat płacą 50% stawki (wyłącznie pod opieką osoby dorosłej i nie mogą brać udziału w fotostopach poza stacjami).

Dzieci do lat 3 jadą za darmo (wyłącznie pod opieką osoby dorosłej).

Nie przewidujemy niższych składek za przejazd części trasy.

Osoby goniące samochodem – składka dobrowolna mile widziana (proszę brać pod uwagę wysoki koszt uruchomienia pociągu).

Żeby impreza się odbyła na rachunku organizatora musi znaleźć się odpowiednia kwota. Jeżeli do północy 6 kwietnia 2017 suma wpłat będzie niewystarczająca, impreza zostanie odwołana, a wpłacone pieniądze odesłane nadawcom.

Zaznaczamy również, że wpłaconych pieniędzy nie zwraca się, z wyjątkiem zwrotów w przypadku odwołania imprezy.

Na imprezie przewidziano fotostopy. W tej chwili przepisy nie pozwalają na swobodne FSowanie na szlaku, więc w skrajnym przypadku FSy będą się odbywać na stacjach/przystankach. Tak jak zwykle robimy wszystko żeby zrobić również FSy szlakowe. Organizacją fotostopów zajmuje się Krzysztof Waszkiewicz

Zgłoszenia przyjmujmy od teraz przez wypełnienie formularza: https://goo.gl/forms/oOJagpokDTU2NcTR2

Po wypełnieniu formularza każdy otrzyma odpowiedź mailowo z potwierdzeniem zgłoszenia. Potwierdzenie nie jest generowane automatycznie, czasem więc trzeba poczekać (będę „klikał” potwierdzenia, jak tylko będę miał taką możliwość).

Jeśli zgłoszona osoba nie dokona wpłaty w zadeklarowanym terminie, zostanie skreślona z listy zgłoszeń i zastąpiona kolejna osoba z listy rezerwowej (o ile chętnych będzie więcej niż miejsc w pociągu).

Liczba miejsc jest ograniczona.

Przyjmujemy, że każda osoba, która dokona wpłaty, zapoznała się z regulaminem imprezy i wyraża na niego zgodę.

Regulamin jest dostępny pod adresem:
http://iwan.eu07.pl/wp/?p=232

Dane do przelewu podamy w mailu z potwierdzeniem zgłoszenia.

Jeżeli będzie taka potrzeba (np. zmienią się podane powyżej godziny), informacje o rozkładzie jazdy podamy do wiadomości uczestników gdy otrzymamy go od PLK (po złożeniu zamówienia na pociąg). Jeżeli wymagana kwota znajdzie się na koncie organizatora wcześniej, będziemy mogli wcześniej zamówić pociąg i wcześniej otrzymamy rozkład jazdy. Prosimy więc o możliwe szybkie wpłacanie pieniędzy.

W przypadku rezygnacji z udziału w imprezie po dokonaniu zgłoszenia, prosimy o jak najszybszą informację w celu zwolnienia miejsca dla kogoś innego.

Pozdrawiamy i zapraszamy do uczestnictwa:
Krzysztof Waszkiewicz i Ziemowit Czerski

Hello,

On April 22nd (Sat) 2017, we organise a special train around Lower Sielsia.

Trainset: 2xSA134 Koleje Dolnośląskie

Route:
Legnica – Węgliniec – podg. Bielawa Dolna – Horka – Węgliniec – Legnica – Lubin Górniczy – Lubin Górniczy KGHM Pbsz – Lubin Zachodni – Polkowice Główne – Polkowice Zachodnie – Rudna Zachodnia – Rudna Zdawcza – Lubin Kopalnia – Lubin – Rudna Gwizdanów – Huta Miedzi Cedynia siding – Rudna Gwizdanów – Legnica – Pawłowice Małe – Huta Miedzi Legnica – Legnica

it’s about 370 km

Our route passes through RW lines:

275 Legnica – Miłkowice
282 Miłkowice – Węgliniec
295 Węgliniec – GP PL/DE – Horka Gbf
289 Legnica – Lublin Górniczy
971 Lubin Górniczy – Lubin Kopalnia
Bocznica KGHM Lubin Kopalnia – Lubin Zachodni – Polkowice Główne (III mijanka) – Polkowice Zachodnie – Rudna Zachodnia – Rudna Zdawcza
Rudna Gwizdanów – bocznica Huta Miedzi Cedynia
284 Legnica – Pawłowice Małe
972 Pawłowice Małe – Huta Miedzi Legnica

Price: 150 zł to April 6th, 200 zł after that date and at the train.

Train can be cancelled if we won’t gather enough money till April 6th.

Train departs from Legnica about 7:00 AM, arrives in Legnica about 6:00 PM.

If You are interested, please fill the form:
https://goo.gl/forms/QjHA7uSaiAVTc3t33

Regulations:
http://iwan.eu07.pl/wp/?p=232

Confirmation and all the data needed to bank transfer will be included in reply for You request.

Dolnośląskie Zakamarki III

[English text below]

fot. J. Chiżyński

Zapraszamy do udziału w przejeździe pociągu specjalnego na tasie:

Legnica – Węgliniec – Jankowa Żagańska – Żagań – Rokitki – Duninów – Rokitki – Legnica – Pątnów Legnicki – Legnica – Jerzmanice Zdrój – Krzeniów – Jerzmanice Zdrój – Legnica

Linie kolejowe jakie przejeżdżamy:

275 Legnica – Żagań
282 Miłkowice – Węgliniec – Jankowa Żagańska
389 Jankowa Żagańska – Żagań
303 Rokitki – Duninów
382 Legnica – Pątnów Legnicki
284 Legnica – Jerzmanice Zdrój
312 Jerzmanice Zdrój – Krzeniów (PGP Bazalt)

Obsługa trakcyjna: SA134 Koleje Dolnośląskie

Trasa przejazdu łącznie liczy ~256 km

Termin imprezy: sobota 29 października 2016.

Wyjazd z Legnicy w okolicach godziny 6:00.

Przyjazd do Legnicy około 18:00 (rozkład będzie opracowany dopiero po złożeniu zamówienia, więc nie możemy jeszcze wskazać dokładnej godziny przyjazdu).

Podane godziny nie są gwarantowane – w przypadku awarii, wydłużenia czasu jazdy, możemy się mniej lub bardziej obsunąć.

Składka za przejazd w przedpłacie do 18 października 2016 wynosi 120 zł, po tym terminie i w pociągu 170 zł.

UWAGA – osoby wpłacające składki na poczcie proszone są o odpowiednio wcześniejsze dokonywanie wpłat ze względu na dłuższy czas realizacji wpłaty. Jeżeli czyjaś wpłata nie wpłynie do końca dnia podanego jako termin wpłat, będzie traktowana jako wpłata po terminie. Nie będziemy tutaj robić wyjątków i nie pomogą tłumaczenia, że “ja wpłaciłem w terminie”.

Kobiety płacą składkę za przejazd całej trasy w wysokości 100 zł, po terminie i w pociągu 150 zł.

Dzieci w wieku 3 – 12 lat płacą 50% stawki (wyłącznie pod opieką osoby dorosłej i nie mogą brać udziału w fotostopach poza stacjami).

Dzieci do lat 3 jadą za darmo (wyłącznie pod opieką osoby dorosłej).

Nie przewidujemy niższych składek za przejazd części trasy.

Osoby goniące samochodem – składka dobrowolna mile widziana (proszę brać pod uwagę wysoki koszt uruchomienia pociągu).

Żeby impreza się odbyła na rachunku organizatora musi znaleźć się odpowiednia kwota. Jeżeli do północy 18 października 2016 suma wpłat będzie niewystarczająca, impreza zostanie odwołana, a wpłacone pieniądze odesłane nadawcom.

Zaznaczamy również, że wpłaconych pieniędzy nie zwraca się, z wyjątkiem zwrotów w przypadku odwołania imprezy.

Na imprezie przewidziano fotostopy. W tej chwili przepisy nie pozwalają na swobodne FSowanie na szlaku, więc w skrajnym przypadku FSy będą się odbywać na stacjach/przystankach. Tak jak zwykle robimy wszystko żeby zrobić również FSy szlakowe. Organizacją fotostopów zajmuje się Krzysztof Waszkiewicz

Zgłoszenia przyjmujmy od teraz przez wypełnienie formularza: https://goo.gl/forms/J6KjMPece4adcr3j2

Po wypełnieniu formularza każdy otrzyma odpowiedź mailowo z potwierdzeniem zgłoszenia.

Jeśli zgłoszona osoba nie dokona wpłaty w zadeklarowanym terminie, zostanie skreślona z listy zgłoszeń i zastąpiona kolejna osoba z listy rezerwowej (o ile chętnych będzie więcej niż miejsc w pociągu).

Liczba miejsc jest ograniczona.

Przyjmujemy, że każda osoba, która dokona wpłaty, zapoznała się z regulaminem imprezy i wyraża na niego zgodę.

Regulamin jest dostępny pod adresem:
http://iwan.eu07.pl/wp/?p=232

Dane do przelewu podamy w mailu z potwierdzeniem zgłoszenia.

Jeżeli będzie taka potrzeba (np. zmienią się podane powyżej godziny), informacje o rozkładzie jazdy podamy do wiadomości uczestników gdy otrzymamy go od PLK (po złożeniu zamówienia na pociąg). Jeżeli wymagana kwota znajdzie się na koncie organizatora wcześniej, będziemy mogli wcześniej zamówić pociąg i wcześniej otrzymamy rozkład jazdy. Prosimy więc o możliwe szybkie wpłacanie pieniędzy.

W przypadku rezygnacji z udziału w imprezie po dokonaniu zgłoszenia, prosimy o jak najszybszą informację w celu zwolnienia miejsca dla kogoś innego.

Pozdrawiamy i zapraszamy do uczestnictwa:
Krzysztof Waszkiewicz i Ziemowit Czerski

Hello,

On October 29th (Sat) 2016, we organise a special train around Lower Sielsia.

Trainset: SA134 Koleje Dolnośląskie

Route:
Legnica – Węgliniec – Jankowa Żagańska – Żagań – Rokitki – Duninów – Rokitki – Legnica – Pątnów Legnicki – Legnica – Jerzmanice Zdrój – Krzeniów – Jerzmanice Zdrój – Legnica

it’s about 256 km

Our route passes through RW lines:
275 Legnica – Żagań
282 Miłkowice – Węgliniec – Jankowa Żagańska
389 Jankowa Żagańska – Żagań
303 Rokitki – Duninów
382 Legnica – Pątnów Legnicki
284 Legnica – Jerzmanice Zdrój
312 Jerzmanice Zdrój – Krzeniów

Price: 120 zł to October 18th, 170 zł after that date and at the train.

Train can be cancelled if we won’t gather enough money till October 18th.

Train departs from Legnica about 6:00 AM, arrives in Legnica about 6:00 PM.

If You are interested, please fill the form:
https://goo.gl/forms/9S59cxBQmYfSzzow2

Regulations:
http://iwan.eu07.pl/wp/?p=232

Confirmation and all the data needed to bank transfer will be included in reply for You request.

Regulamin

[English text below]

Udział w przejeździe jest możliwy tylko po uiszczeniu opłaty za przejazd w wysokości podanej przez organizatorów oraz podanie pełnego imienia i nazwiska. Uiszczenie opłaty oznacza przyjęcie do wiadomości i akceptację regulaminu.

  • Należy bezwzględnie stosować się do uwag i poleceń organizatorów.
  • Zabrania się spożywania alkoholu.
  • W czasie „fotostopów” należy zachować szczególną ostrożność. Zabrania się ustawiania statywów na torach lub na jezdni. Uczestnicy biorą na siebie całkowitą odpowiedzialność za własne bezpieczeństwo podczas trwania imprezy.
  • Liczba „fotostopów” jest uzależniona od ilości czasu, warunków ruchu i zdyscyplinowania uczestników przejazdu.
  • Podczas „fotostopów” osobom przebywającym w pociągu zabrania się przebywania w otwartych drzwiach i oknach.
  • Organizator zastrzega sobie prawo zmian w planie przejazdu z przyczyn technicznych.
  • Każdy uczestnik, który rażąco narusza niniejszy Regulamin, zachowuje się w sposób agresywny lub obraźliwy w stosunku do pozostałych uczestników lub organizatorów, uporczywie nie stosuje się do poleceń Organizatora lub w inny sposób utrudnia przebieg imprezy, może zostać usunięty z pociągu w dowolnym miejscu na jego trasie bez prawa do żądania zwrotu jakichkolwiek kosztów.
  • Organizator zastrzega sobie możliwość odwołania imprezy z powodu braku wystarczającej liczby uczestników i zwrotu całości należności uiszczonej przez uczestników.
  • Nie przewiduje się zwrotów pieniędzy wpłaconych na konto organizatora, z wyjątkiem sytuacji odwołania imprezy z powody małej ilości uczestników.

To participate in the excursion, you must pay the excursion fee and
provide a full name. By submitting the payment, you accept the
conditions of the excursion (which you’re reading now) and accept them.

  • Participants must comply with each and every instruction provided by the organizers during the event (Health & Safety above all).
  • No alcohol consumption is allowed during the event
  • During photo shoot stops, participants must be extra careful and vigilant. It is forbidden to place tripods on tracks or in the middle of active roads. Participants take full responsibility for their own safety during all of the event. It is recommended that additional travel insurance cover is obtained
  • The number of photo shoot stops will depend on the various conditions  and how disciplined (organized) the participants will be during the event
  • Participants who wish to stay in the train during the photo shoot stops are required to stay away from the open doors/windows to accommodate those who wish to make good pictures
  • The organizers reserve the right to change the planned route/timetable when forced to do so by external factors / technical conditions
  • Any participant who ignores or breaks the rules of the excursion, is aggressive or offensive towards any person, repeatedly ignores instructions provided by the organizers or conflicts with the general interest of the participants in any other way, may be (forcibly) removed from the train at any location, without any right for refunds
  • The organizers reserve the right to cancel the event should the number of participants be insufficient; should this happen, everyone will be
    immediately notified and all the payments will be promptly refunded
  • Once a payment has been made, no refunds will be made unless the event gets cancelled because of insufficient number of participants (as mentioned above).

Zagłębiowskie Zakamarki

Zapraszamy do udziału w przejeździe pociągu specjalnego na tasie:

Bielsko-Biała Główna – Katowice – Dąbrowa Górnicza Ząbkowice – Zawiercie – Siewierz – Zawiercie – Dąbrowa Górnicza Ząbkowice – Będzin Łagisza – Wojkowice – Będzin Łagisza – Dąbrowa Górnicza Ząbkowice – Dąbrowa Górnicza Huta Kce – Dąbrowa Górnicza Strzemieszyce – Sosnowiec Zagórze – Dąbrowa Górnicza Strzemieszyce – Bukowno – Borowa Górka – Jaworzno Szczakowa JSB – Sosnowiec Maczki – Sosnowiec Kazimierz – Sosnowiec Maczki – Jaworzno Szczakowa JSB – Pieczyska – Jaworzno Ciężkowice – Pieczyska – Jaworzno Szczakowa JSB – Długoszyn – Sosnowiec Jęzor – Mysłowice Brzezinka – Mysłowice Kosztowy – Tychy – Bielsko-Biała Główna

Linie kolejowe jakie przejeżdżamy:

139 Bielsko-Biała Główna – Katowice
1 Katowice – Dąbrowa Górnicza Ząbkowice
186 Dąbrowa Górnicza Ząbkowice – Zawiercie
182 Zawiercie – Siewierz
705 Zawiercie R125 – Zawiercie R97
160 Zawiercie – Dąbrowa Górnicza Ząbkowice
183 Dąbrowa Górnicza Ząbkowice – Będzin Łagisza – Wojkowice
133 Dąbrowa Górnicza Ząbkowice – Dąbrowa Górnicza Huta Kce
162 Dąbrowa Górnicza Huta Kce – Dąbrowa Górnicza Strzemieszyce
184 Dąbrowa Górnicza Strzemieszyce – Sosnowiec Zagórze
62 Dąbrowa Górnicza Strzemieszyce – Bukowno
156 Bukowno – Borowa Górka
715 Borowa Górka – Jaworzno Szczakowa JSB
666 Jaworzno Szczakowa JSB – Sosnowiec Maczki
163 Sosnowiec Maczki – Sosnowiec Kazimierz
714 Jaworzno Szczakowa JSE – Pieczyska
133 Pieczyska – Jaworzno Ciężkowice
668 Jaworzno Szczakowa JSB – Długoszyn
134 Długoszyn – Sosnowiec Jęzor
180 Sosnowiec Jęzor – Mysłowice Brzezinka
138 Mysłowice Brzezinka – Mysłowice Kosztowy
179 Mysłowice Kosztowy – Tychy
139 Tychy – Bielsko-Biała Główna

Obsługa trakcyjna: SA138 Koleje Śląskie

Trasa przejazdu łącznie liczy ~325 km

Termin imprezy: sobota 2 lipca 2016.

Wyjazd z Bielska-Białej Głównej w okolicach godziny 5:00, z Katowic około godziny 6:00.

Przyjazd do Bielska-Białej Głównej późnym wieczorem – może nawet o 21:00 (jeździmy po liniach z ruchem towarowym, gdzie o odchylenia od rozkładu jazdy nietrudno, a sam rozkład będzie opracowany dopiero po złożeniu zamówienia, więc nie możemy jeszcze wskazać dokładnej godziny przyjazdu).

Podane godziny nie są gwarantowane – w przypadku awarii, wydłużenia czasu jazdy, możemy się mniej lub bardziej obsunąć.

Składka za przejazd w przedpłacie do 16 czerwca 2016 wynosi 120 zł, po tym terminie i w pociągu 170 zł.

UWAGA – osoby wpłacające składki na poczcie proszone są o odpowiednio wcześniejsze dokonywanie wpłat ze względu na dłuższy czas realizacji wpłaty. Jeżeli czyjaś wpłata nie wpłynie do końca dnia podanego jako termin wpłat, będzie traktowana jako wpłata po terminie. Nie będziemy tutaj robić wyjątków i nie pomogą tłumaczenia, że “ja wpłaciłem w terminie”.

Kobiety płacą składkę za przejazd całej trasy w wysokości 100 zł, po terminie i w pociągu 150 zł.

Dzieci w wieku 3 – 12 lat płacą 50% stawki (wyłącznie pod opieką osoby dorosłej i nie mogą brać udziału w fotostopach poza stacjami).

Dzieci do lat 3 jadą za darmo (wyłącznie pod opieką osoby dorosłej).

Nie przewidujemy niższych składek za przejazd części trasy.

Osoby goniące samochodem – składka dobrowolna mile widziana (proszę brać pod uwagę wysoki koszt uruchomienia pociągu).

Żeby impreza się odbyła na rachunku organizatora musi znaleźć się odpowiednia kwota. Jeżeli do północy 16 czerwca 2016 suma wpłat będzie niewystarczająca, impreza zostanie odwołana, a wpłacone pieniądze odesłane nadawcom.

Zaznaczamy również, że wpłaconych pieniędzy nie zwraca się, z wyjątkiem zwrotów w przypadku odwołania imprezy.

Na imprezie przewidziano fotostopy. W tej chwili przepisy nie pozwalają na swobodne FSowanie na szlaku, więc w skrajnym przypadku FSy będą się odbywać na stacjach/przystankach. Tak jak zwykle robimy wszystko żeby zrobić również FSy szlakowe. Organizacją fotostopów zajmuje się Krzysztof Waszkiewicz

Zgłoszenia przyjmujmy od teraz przez wypełnienie formularza: http://goo.gl/forms/7e0346QflsPkWk052

Po wypełnieniu formularza każdy otrzyma odpowiedź mailowo z potwierdzeniem zgłoszenia.

Jeśli zgłoszona osoba nie dokona wpłaty w zadeklarowanym terminie, zostanie skreślona z listy zgłoszeń i zastąpiona kolejna osoba z listy rezerwowej (o ile chętnych będzie więcej niż miejsc w pociągu).

Liczba miejsc jest ograniczona.

Przyjmujemy, że każda osoba, która dokona wpłaty, zapoznała się z regulaminem imprezy i wyraża na niego zgodę.

Regulamin jest dostępny pod adresem:
http://iwan.eu07.pl/wp/?p=232

Dane do przelewu podamy w mailu z potwierdzeniem zgłoszenia.

Jeżeli będzie taka potrzeba (np. zmienią się podane powyżej godziny), informacje o rozkładzie jazdy podamy do wiadomości uczestników gdy otrzymamy go od PLK (po złożeniu zamówienia na pociąg). Jeżeli wymagana kwota znajdzie się na koncie organizatora wcześniej, będziemy mogli wcześniej zamówić pociąg i wcześniej otrzymamy rozkład jazdy. Prosimy więc o możliwe szybkie wpłacanie pieniędzy.

W przypadku rezygnacji z udziału w imprezie po dokonaniu zgłoszenia, prosimy o jak najszybszą informację w celu zwolnienia miejsca dla kogoś innego.

Pozdrawiamy i zapraszamy do uczestnictwa:
Krzysztof Waszkiewicz i Ziemowit Czerski

Dolnośląskie zakamarki

SU46 Węgliniec

Zapraszamy do udziału w przejeździe pociągu specjalnego na tasie:
Wrocław Główny – Wrocław Muchobór – Wielkie Piekary podg – Miłkowice Towarowe – Miłkowice – Węgliniec – Bielawa Dolna – Węgliniec – Zebrzydowa – Osiecznica Kliczków – Zebrzydowa – Miłkowice – Legnica – Jawor – Borów – Jawor – Strzegom – Grabina Śląska – Strzegom – Jaworzyna Śląska –Wrocław Zachodni – Wrocław Gądów – Wrocław Grabiszyn – Wrocław Główny
Jeśli się uda przejedziemy L757 (Wrocław Świebodzki – Wrocław Muchobór).

Linie kolejowe jakie przejeżdżamy:
273: Wrocław Główny – Wrocław Muchobór
761 i 757: Wrocław Grabiszyn – Wrocław Świebodzki – Wrocław Muchobór (opcjonalnie)
275: Wrocław Muchobór – Wielkie Piekary podg
296: Wielkie Piekary podg – Miłkowice Towarowe (obwodnica towarowa Legnicy)
275: Miłkowice Towarowe – Miłkowice
282: Miłkowice – Węgliniec
295: Węgliniec – Bielawa Dolna
283: Zebrzydowa – Osiecznica Kliczków
275: Miłkowice – Legnica
137: Legnica – Jaworzyna Śląska
331: Jawor – Borów
302: Strzegom – Grabina Śląska
274: Jaworzyna Śląska – Wrocław Zachodni
751: Wrocław Zachodni – Wrocław Gądów
753: Wrocław Gądów – Wrocław Grabiszyn

Obsługa trakcyjna:
ET21 Wrocław Główny – Węgliniec (opcjonalnie Bielawa Dolna)
SU46-007 na pozostałej trasie (jeśli będzie dostępna w dniu imprezy, jeśli nie pojedzie inna maszyna tego typu) Cargo Dolnośląski

Skład: 3 wagony 111A zielone

Trasa przejazdu łącznie liczy ~390 km

Termin imprezy: sobota 25 kwietnia 2015.

Wyjazd z Wrocławia Głównego w okolicach godziny 5:30 – 6:00 (po przyjeździe Rozewia i Karkonoszy)

Przyjazd do Wrocławia planujemy na godzinę 19:00 (ale bez dużego nacisku na tę godzinę – pociągi powrotne i tak są kilka godzin później)

Możliwy dojazd na nasz pociąg:

z Lublina, Warszawy i Katowic pociągiem TLK26200 Karkonosze
Warszawa Centralna 22:45
Katowice 2:20
Wrocław Główny 05:10

ze Szczecina, Gdyni, Gdańska, Bydgoszczy i Poznania pociągiem TLK56200 Rozewie
Szczecin Główny 22:23
Gdynia Główna 20:56
Gdańsk Główny 21:30
Bydgoszcz Główna 23:21
Poznań Główny 01:52
Wrocław Główny 05:13

Pociągi powrotne:

do Warszawy EIP6108 odj. 18:50 (opcjonalnie jeśli wyrobimy się szybciej z programem wycieczki, proszę się na to połączenie nie nastawiać)

do Lublina, Warszawy i Katowic pociągiem TLK62200 Karkonosze
Wrocław Główny 23:59

do Szczecina, Gdyni, Gdańska, Bydgoszczy i Poznania pociągiem TLK65200 Rozewie
Wrocław Główny 23:44

Podane godziny nie są gwarantowane – w przypadku awarii, wydłużenia czasu jazdy, możemy się mniej lub bardziej obsunąć.

Składka za przejazd w przedpłacie do 31 marca 2015 wynosi 230zł, po tym terminie i w pociągu 300zł.

UWAGA – osoby wpłacające składki na poczcie proszone są o odpowiednio wcześniejsze dokonywanie wpłat ze względu na dłuższy czas realizacji wpłaty. Jeżeli czyjaś wpłata nie wpłynie do końca dnia 31 marca 2015, będzie traktowana jako wpłata po terminie. Nie będziemy tutaj robić wyjątków i nie pomogą tłumaczenia, że „ja wpłaciłem w terminie”.

Kobiety płacą składkę za przejazd całej trasy w wysokości 200 zł, po terminie i w pociągu 270 zł.

Dzieci w wieku 3 – 12 lat płacą 50% stawki (wyłącznie pod opieką osoby dorosłej i nie mogą brać udziału w fotostopach poza stacjami).

Dzieci do lat 3 jadą za darmo (wyłącznie pod opieką osoby dorosłej).

Nie przewidujemy niższych składek za przejazd części trasy.

Osoby goniące samochodem – składka dobrowolna mile widziana (proszę brać pod uwagę wysoki koszt uruchomienia pociągu).

Żeby impreza się odbyła na rachunku organizatora musi znaleźć się odpowiednia kwota. Jeżeli do północy 31 marca 2015 suma wpłat będzie niewystarczająca, impreza zostanie odwołana, a wpłacone pieniądze odesłane nadawcom.

Zaznaczamy również, że wpłaconych pieniędzy nie zwraca się, z wyjątkiem zwrotów w przypadku odwołania imprezy.

Na imprezie przewidziano fotostopy. W tej chwili przepisy nie pozwalają na swobodne FSowanie na szlaku, więc w skrajnym przypadku FSy będą się odbywać na stacjach/przystankach. Tak jak zwykle robimy wszystko żeby zrobić również FSy szlakowe. Organizacją fotostopów zajmuje się Krzysztof Waszkiewicz

Zgłoszenia przyjmujmy od teraz mailowo: ziemowit_czerski at wp.pl wraz z kopią (CC/DW): iwan at eu07.pl (wysyłamy jedno zgłoszenie na *obydwa* podane adresy jednocześnie).

PROSZĘ NIE KOPIOWAĆ TREŚCI TEGO OGŁOSZENIA W SWOIM ZGŁOSZENIU.

W temacie koniecznie proszę wpisać „Dolnośląskie zakamarki”

W treści zgłoszenia proszę wpisać ilość osób, ich imiona i nazwiska, adres e-mail, zadeklarować formę i termin wpłaty składki oraz informację gdzie dana osoba wsiada do naszego pociągu.

Można też zawrzeć dodatkowe informacje kontaktowe (telefon).

W przypadku braku informacji o wpłacie w pociągu lub po terminie przyjmujemy, że dana osoba wpłaci składkę przed ustalonym terminem.

Jeśli tego nie zrobi, zostanie skreślona z listy zgłoszeń i zastąpiona kolejna osoba z listy rezerwowej (o ile chętnych będzie więcej niż miejsc w pociągu).

Liczba miejsc jest ograniczona.

Przyjmujemy, że każda osoba, która dokona wpłaty, zapoznała się z regulaminem imprezy i wyraża na niego zgodę.

Regulamin oraz dane do przelewu podamy w odpowiedzi na maila ze zgłoszeniem. Jest to jednocześnie potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia.

Jeżeli będzie taka potrzeba (np. zmienią się podane powyżej godziny), informacje o rozkładzie jazdy podamy do wiadomości uczestników gdy otrzymamy go od PLK (po złożeniu zamówienia na pociąg). Jeżeli wymagana kwota znajdzie się na koncie organizatora wcześniej, będziemy mogli wcześniej zamówić pociąg i wcześniej otrzymamy rozkład jazdy. Prosimy więc o możliwe szybkie wpłacanie pieniędzy.

W przypadku rezygnacji z udziału w imprezie po dokonaniu zgłoszenia, prosimy o jak najszybszą informację w celu zwolnienia miejsca dla kogoś innego.

Pozdrawiamy i zapraszamy do uczestnictwa:
Krzysztof Waszkiewicz i Ziemowit Czerski

Polsatem wokół Szczecina

Autor: TKi3-120

Praktycznie wszystkie kwestie formalne związane z organizacją pociągu specjalnego na tasie:

Szczecin Główny – Stargard Szczeciński – Pyrzyce – Stargard Szczeciński – Szczecin Dąbie SDA – Szczecin Dąbie SDC – Kliniska – Szczecin Dąbie – podg. Szczecin Wstowo – Szczecin Wzgórze Hetmańskie – Szczecin Pomorzany – Police – Police Chemia – Police – Trzebież Szczeciński – Szczecin Turzyn – Szczecin Główny – Szczecin Port Centralny – Szczecin Wstowo – Szczecin Główny
zostały dopięte, w związku z tym zaczynamy przyjmować zgłoszenia na tę imprezę.

Linie kolejowe jakie przejeżdżamy:
351: Szczecin Główny – Stargard Szczeciński
411: Stargard Szczeciński – Pyrzyce
857: Szczecin Dąbie SDA – Szczecin Dąbie SDC

401: Kliniska – Szczecin Dąbie
432: Szczecin Wstowo – Szczecin Wzgórze Hetmańskie – Szczecin Turzyn
406: Szczecin Główny – Trzebież Szczeciński
431: Police – Police Chemia

273: Szczecin Główny – Szczecin Port Centralny
993: Szczecin Port Centralny – Dziewoklicz

Obsługa trakcyjna: SU42-506 „Polsat” PR Wielkopolski

Skład: 2 wagony Bdhpumn

Trasa przejazdu łącznie liczy ~240 km

Termin imprezy: sobota 22 listopada 2014.

Wyjazd ze Szczecina Głównego w okolicach godziny 6:00 – 6:30

Przyjazd do Szczecina planujemy na godzinę 16:00

Możliwy dojazd na nasz pociąg:

z Warszawy i Poznania pociągiem TLK18203 Szczecinianin
Warszawa Centralna 22:45
Poznań Główny 02:36
Szczecin Główny 05:43

z Krakowa, Katowic, Wrocławia pociągiem TLK38206 Uznam
Kraków Główny 16:30
Katowice 18:33
Wrocław Główny 22:04
Szczecin Główny 05:19

Do Szczecina Głównego wrócimy na godzinę 16:00 – odjazdy:

do Poznania pociągiem TLK87100 Orkan
Szczecin Główny 17:40
Poznań Główny 20:21

do Warszawy pociągiem TLK81200 Szczecinianin
Szczecin Główny 23:04
Warszawa Centralna 06:23
w Poznaniu możliwość przesiadki na TLK56200 do Wrocławia

do Katowic i Krakowa TLK83200 Przemyślanin
Szczecin Główny 19:28
Katowice 04:04
Kraków Główny 06:18

Podane godziny nie są gwarantowane – w przypadku awarii, wydłużenia czasu jazdy, możemy się mniej lub bardziej obsunąć – będziemy się jednak bardzo starać, by skomunikowania zachować.

Składka za przejazd w przedpłacie do 12 listopada 2014 wynosi 160zł, po tym terminie i w pociągu 200zł.

UWAGA – osoby wpłacające składki na poczcie proszone są o odpowiednio wcześniejsze dokonywanie wpłat ze względu na dłuższy czas realizacji wpłaty. Jeżeli czyjaś wpłata nie wpłynie do końca dnia 12 listopada 2014, będzie traktowana jako wpłata po terminie. Nie będziemy tutaj robić wyjątków i nie pomogą tłumaczenia, że „ja wpłaciłem w terminie”.

Kobiety płacą składkę za przejazd całej trasy w wysokości 130 zł, po terminie i w pociągu 170 zł.

Dzieci w wieku 3 – 12 lat płacą 50% stawki (wyłącznie pod opieką osoby dorosłej i nie mogą brać udziału w fotostopach poza stacjami).

Dzieci do lat 3 jadą za darmo (wyłącznie pod opieką osoby dorosłej).

Nie przewidujemy niższych składek za przejazd części trasy. Skład podsyłany będzie z Krzyża i trzeba będzie za to zapłacić.

Osoby goniące samochodem – składka dobrowolna mile widziana (proszę brać pod uwagę wysoki koszt uruchomienia pociągu).

Żeby impreza się odbyła na rachunku organizatora musi znaleźć się odpowiednia kwota. Jeżeli do północy 12 listopada 2014 suma wpłat będzie niewystarczająca, impreza zostanie odwołana, a wpłacone pieniądze odesłane nadawcom.

Zaznaczamy również, że wpłaconych pieniędzy nie zwraca się, z wyjątkiem zwrotów w przypadku odwołania imprezy.

Na imprezie przewidziano fotostopy w ograniczonej ilości (krótki dzień). W tej chwili przepisy nie pozwalają na zatrzymywanie pociągu na szlaku, więc FSy będą się odbywać tylko na stacjach/przystankach (no chyba, że obsługa pociągu pójdzie nam na rękę). Organizacją fotostopów zajmuje się Krzysztof Waszkiewicz

Zgłoszenia przyjmujmy od teraz mailowo: ziemowit_czerski at wp.pl wraz z kopią (CC/DW): iwan at eu07.pl (wysyłamy jedno zgłoszenie na *obydwa* podane adresy jednocześnie).

PROSZĘ NIE KOPIOWAĆ TREŚCI TEGO OGŁOSZENIA W SWOIM ZGŁOSZENIU.

W temacie koniecznie proszę wpisać „Polsatem wokol Szczecina”

W treści zgłoszenia proszę wpisać ilość osób, ich imiona i nazwiska, adres e-mail, zadeklarować formę i termin wpłaty składki oraz informację gdzie dana osoba wsiada do naszego pociągu.

Można też zawrzeć dodatkowe informacje kontaktowe (telefon).

W przypadku braku informacji o wpłacie w pociągu lub po terminie przyjmujemy, że dana osoba wpłaci składkę przed ustalonym terminem.

Jeśli tego nie zrobi, zostanie skreślona z listy zgłoszeń i zastąpiona kolejna osoba z listy rezerwowej (o ile chętnych będzie więcej niż miejsc w pociągu).

Liczba miejsc jest ograniczona.

Przyjmujemy, że każda osoba, która dokona wpłaty, zapoznała się z regulaminem imprezy i wyraża na niego zgodę.

Regulamin oraz dane do przelewu podamy w odpowiedzi na maila ze zgłoszeniem. Jest to jednocześnie potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia.

Jeżeli będzie taka potrzeba (np. zmienią się podane powyżej godziny), informacje o rozkładzie jazdy podamy do wiadomości uczestników gdy otrzymamy go od PLK (po złożeniu zamówienia na pociąg). Jeżeli wymagana kwota znajdzie się na koncie organizatora wcześniej, będziemy mogli wcześniej zamówić pociąg i wcześniej otrzymamy rozkład jazdy. Prosimy więc o możliwe szybkie wpłacanie pieniędzy.

W przypadku rezygnacji z udziału w imprezie po dokonaniu zgłoszenia, prosimy o jak najszybszą informację w celu zwolnienia miejsca dla kogoś innego.

Pozdrawiamy i zapraszamy do uczestnictwa:
Krzysztof Waszkiewicz i Ziemowit Czerski

Rekonesans na linii numer 35

Korzystając z pięknej pogody wybraliśmy się z kolegami na mały rekonesans linii numer 35 na odcinku Grabowo – Wielbark. Chcieliśmy sprawdzić w jakim stanie są tory i jak bardzo zarośnięta jest linia.

Jak widać na zdjęciach nawierzchnia kolejowa jest w stanie zadowalającym. Na większości odcinków nawierzchnia kolejowa jest kompletna i prawdopodobnie umożliwiłaby przejazd pociągu z niewielkimi prędkościami. Z naszego rozeznania wynika, że na całym odcinku z Grabowa do Wielbarka jest tylko kilka niewielkich ubytków szyn (z czego najdłuższy ma około 70 m). Brakuje też około 100 par łubków, przytwierdzenia na sprawdzonych odcinkach są kompletne. Niewielkim kosztem można uzyskać przejezdność linii – wymaga to uzupełnienia ubytków, wycięcia samosiejek i oczyszczenia przejazdów.

Warto też nadmienić, że samosiejki są ok. czteroletnie, więc wystarczyłby głowica tnąca na wysięgniku do czyszczenia skrajni. Największe z samosiejek mają co najwyżej kilka centymetrów średnicy pnia, więc nie jest to jeszcze jakaś tragedia. Poza tym poza odcinkami typowo leśnymi i innymi w pobliżu zwartych grup zieleni, tory są praktycznie czyste i na kilkaset metrów szlaku przypada kilkanaście niewielkich drzewek/krzaków.

Poniżej zdjęcia wraz z lokalizacją (można kliknąć na link do mapy).

Zbiorcza mapa ze wszystkimi miejscówkami na Google Maps.

Semafor wjazdowy do Grabowa

1. km 7,445 – Semafor wjazdowy do Grabowa, widok z przejazdu na drodze Drężewo – Olszewo-Borki – mapa

Okolice semafora wjazdowego do Grabowa - widok w kierunku Wielbarka

2. km 7,445 – Ten sam przejazd – widok w kierunku Wielbarka – mapa

Okolice semafora wjazdowego do Grabowa - widok z boku toru

3. km ~7,6 – Okolice wjazdu do Grabowa – widok z boku toru – mapa

W tle widoczny semafor wjazdowy do Grabowa

4. km 7,738 – Widok z przejazdu na drodze Kruki – Olszewo-Borki, widok w kierunku Grabowa – mapa

To samo miejsce - widok w stronę Wielbarka

5. km 7,738 – To samo miejsce – widok w stronę Wielbarka – mapa

Kruki (dojazd od ul. Nowowiejskiej) - kierunek Grabowo

6. km 8,361 – przejazd na drodze Kruki – Nakły – widok w kierunku Grabowa – mapa

Kruki (dojazd od ul. Nowowiejskiej) - kierunek Wielbark

7. km 8,361 – Ten sam przejazd – widok w kierunku Wielbarka – mapa

Kruki (dojazd do żwirowni) - kierunek Grabowo

8. km 9,692 – widok z przejazdu na drodze do żwirowni – widok w kierunku Grabowa – mapa

Kruki (dojazd do żwirowni) - kierunek Wielbark

9. km 9,692 – ten sam przejazd – widok w kierunku Wielbarka – mapa

Przy DW544 za Krukami (Grabowo)

10. Okolice 10 km linii przebiegającej obok DW544 za Krukami (widok w kier. Grabowa) – mapa

Przy DW544 za Krukami (Wielbark)

11. Okolice 10 km linii przebiegającej obok DW544 za Krukami (widok w kier. Wielbarka) – mapa

Przejazd w lesie Żebry (k. Grabowo)

12. km 11,302 –  przejazd w lesie na drodze Łęgi – kol. Grądzik (widok w kierunku Grabowa) – mapa

Przejazd w lesie Żebry (k. Wielbark)

13. km 11,302 –  przejazd w lesie na drodze Łęgi – kol. Grądzik (widok w kierunku Wielbarka) – mapa

Przejazd w lesie Żebry (k. Wielbark)

14. km 11,302 –  przejazd w lesie na drodze Łęgi – kol. Grądzik (widok w kierunku Wielbarka) – mapa

Widok z DW 544 przy Hen-stolu

15. Widok z DW 544 przy Hen-stolu – mapa

Przejazd w Żebrach (k. Grabowo)

16. km 12,950 – Przejazd w Żebrach (widok w kierunku Grabowa) – mapa

Przejazd w Żebrach (k. Wielbark)

17. km 12,950 – Przejazd w Żebrach (widok w kierunku Wielbarka) – mapa

Przejazd w Żebrach (k. Wielbark)

18. km 12,950 – Przejazd w Żebrach (widok w kierunku Wielbarka) – mapa

Żebry - na rozejściu z DW544 (k. Grabowo)

19. km ~13 – Żebry – na rozejściu z DW544 (widok w kierunku Grabowa) – mapa

Żebry - na rozejściu z DW544 (k. Wielbark)

20. km ~13 – Żebry – na rozejściu z DW544 (widok w kierunku Wielbarka) – mapa

Nowa Wieś Kościelna (k. Grabowo)

21. km 14,587 – Nowa Wieś Kościelna (widok w kierunku Grabowa) – mapa

Nowa Wieś Kościelna (k. Wielbark)

22. km 14,587 – Nowa Wieś Kościelna (widok w kierunku Wielbarka) – mapa

Nowa Wieś Kościelna (k. Grabowo)

23. km 14,587 – Nowa Wieś Kościelna (widok w kierunku Grabowa) – mapa

Przejazd w Nowej Wsi (k. Wielbark)

24. km 15,336 – Przejazd w Nowej Wsi (widok w kierunku Wielbarka) – mapa

Przejazd w Nowej Wsi (k. Grabowo)

25. km 15,336 – Przejazd w Nowej Wsi (widok w kierunku Grabowa) – mapa

Przejazd w Grabniku (k. Wielbark)

26. km 16,320 – Przejazd w Grabniku (widok w kierunku Wielbarka) – mapa

Przejazd w Grabniku (k. Grabowo)

27. km 16,320 – Przejazd w Grabniku (widok w kierunku Grabowa) – mapa

Zabiele Wielkie (k. Wielbark)

28. km 20,118 – Zabiele Wielkie, przejazd przy zachodniej głowicy (widok w kierunku Wielbarka) – mapa

Zabiele Wielkie (k. Grabowo)

29. km 20,118 – Zabiele Wielkie przejazd w zachodniej głowicy (widok w kierunku Grabowa) – mapa

Z przejazdu na drodze lokalnej od DW544 do Rżańca (k. Wielbark)

30. km 21,056 – Przejazd na drodze lokalnej od DW544 do Rżańca (widok w kierunku Wielbarka) – mapa

Z przejazdu na drodze lokalnej od DW544 do Rżańca (k. Grabowo)

31. km 21,056 – Przejazd na drodze lokalnej od DW544 do Rżańca (widok w kierunku Grabowa) – mapa

Widok z DW544 w miejscu rozejścia linii i DW

32. km 22 – Widok z DW544 w miejscu rozejścia linii i DW – mapa

Przejazd w Lesie na szlaku Zabiele - Jastrząbka

33. km 24,686 – Przejazd w lesie na drodze Rżaniec – Adamczycha (widok w kierunku Grabowa) – mapa

Przejazd w Lesie na szlaku Zabiele - Jastrząbka

34. km 24,686 – Przejazd w lesie na drodze Rżaniec – Adamczycha (widok w kierunku Wielbarka) – mapa

Szlak Zabiele - Jastrząbka

35. km ~25  – Szlak Zabiele – Jastrząbka – mapa

Szlak Zabiele - Jastrząbka

36. km ~25 – Szlak Zabiele – Jastrząbka – mapa

Przejazd we wsi Dłutówka

37. km 26,951 – Przejazd na drodze Dłutówka – Adamczycha (widok w kierunku Wielbarka) – mapa

Przejazd we wsi Dłutówka

38. km 26,951 – Przejazd na drodze Dłutówka – Adamczycha (widok w kierunku Grabowa) – mapa

Przejazd #2 we wsi Dłutówka

39. km 27,321 – Przejazd na drodze Dłutówka – Dłutówka Leśn. (widok w kierunku Grabowa) – mapa

Przejazd #2 we wsi Dłutówka

40. km 27,321 – Przejazd na drodze Dłutówka – Dłutówka Leśn. (widok w kierunku Wielbarka) – mapa

Przepust we wsi Dłutówka

41. km ~27 – Przepust we wsi Dłutówka (widać pojedyncze samosiejki na nasypie) – mapa

Przejazd #3 we wsi Dłutówka

42. km 27,827 – Przejazd na drodze Zabrodzie – Zagórze (widok w kierunku Grabowa) – mapa

Przejazd #3 we wsi Dłutówka

43. km 27,827 – Przejazd na drodze Zabrodzie – Zagórze (widok w kierunku Wielbarka) – mapa

Jastrząbka

44. km 29,082 – St. Jastrząbka. Przejazd na drodze Jastrząbka – Zabrodzie (widok w kier. Wielbarka) – mapa

Jastrząbka

45. km 29,082 – St. Jastrząbka. Przejazd na drodze Jastrząbka – Zabrodzie (widok w kier. Grabowa) – mapa

Przejazd na drodze lokalnej Jastrząbka

46. km 29,643 – Przejazd na drodze gruntowej w Jastrząbce (widok w kierunku Grabowa) – mapa

Przejazd na drodze lokalnej Jastrząbka

47. km 29,643 – Przejazd na drodze gruntowej w Jastrząbce (widok w kierunku Wielbarka) – mapa

Przejazd na drodze lokalnej pomiędzy Jastrząbką a Gaczyskami

48. km 30,280 – Przejazd na drodze gruntowej do lasu w Gaczyskach (widok w kierunku Wielbarka) – mapa

Przejazd na drodze lokalnej pomiędzy Jastrząbką a Gaczyskami

49. km 30,280 – Przejazd na drodze gruntowej do lasu w Gaczyskach (widok w kierunku Grabowa) – mapa

Przejazd w Gaczyskach

50. km 30,878 – Przejazd w Gaczyskach na drodze Przasnysz – Baranowo (widok w kierunku Grabowa) – mapa

Przejazd w Gaczyskach

51. km 30,878 – Przejazd w Gaczyskach na drodze Przasnysz – Baranowo (widok w kier. Wielbarka) – mapa

Parciaki

52. km 37,385 – Parciaki, przejazd na drodze Parciaki – Małowidz (widok w kierunku Grabowa) – mapa

Parciaki

53. km 37,385 – Parciaki, przejazd na drodze Parciaki – Małowidz (widok w kierunku Wielbarka) – mapa

Parciaki

54. km 37,914 – St. Parciaki, perony (widok w kierunku Wielbarka) – mapa

Parciaki

55. km 37,914 – St. Parciaki, perony (widok w kierunku Grabowa) – mapa

Przejazd Zapola

56. km 42,551 – Przejazd na drodze Myszyniec – Bartniki (widok w kierunku Grabowa) – mapa

Przejazd Zapola

57. km 42,551 – Przejazd na drodze Myszyniec – Bartniki (widok w kierunku Wielbarka) – mapa

Olszewka

58. km 44,812 – Olszewka (widok w kierunku Wielbarka) – mapa

Olszewka

59. km 44,812 – Olszewka (widok w kierunku Grabowa) – mapa

Olszewka przejazd #2

60. km 45,512 – Przejazd na drodze Olszewka – Żelazna Rządowa (widok w kierunku Grabowa) – mapa

Olszewka przejazd #2

61. km 45,512 – Przejazd na drodze Olszewka – Żelazna Rządowa (widok w kierunku Wielbarka) – mapa

Nie pamiętam gdzie to

62. km 48,236 – Przejazd na drodze Olszewka – Poścień (widok w kierunku Wielbarka) – mapa

Nie pamiętam gdzie to

63. km 48,236 – Przejazd na drodze Olszewka – Poścień (widok w kierunku Grabowa) – mapa

Raszujka

64. km 50,212 – Raszujka, przejazd na drodze Chorzele – Zaręby (widok w kierunku Grabowa) – mapa

Raszujka

65. km 50,212 – Raszujka, przejazd na drodze Chorzele – Zaręby (widok w kierunku Wielbarka) – mapa

Nie pamiętam gdzie to

66. km 50,729 – Przejazd na drodze Raszujka – Łaz (widok w kierunku Wielbarka) – mapa

Nie pamiętam gdzie to

67. km 50,729 – Przejazd na drodze Raszujka – Łaz (widok w kierunku Grabowa) – mapa

Chorzele

68. km 56,457 – Chorzele, przejazd na drodze Chorzele – Myszyniec (widok w kierunku Grabowa) – mapa

Chorzele

69. km 56,457 – Chorzele, przejazd na drodze Chorzele – Myszyniec (widok w kierunku Wielbarka) – mapa

Chorzele

70. km 56,373 – Chorzele perony (widok w kierunku Wielbarka) – mapa

Chorzele

71. km 56,373 – Chorzele perony (widok w stronę Grabowa) – mapa

Nie pamiętam gdzie to

72. km 58,043 – Opaleniec, przejazd na drodze Opaleniec – Mącice (widok w kierunku Wielbarka) – mapa

Nie pamiętam gdzie to

73. km 58,043 – Opaleniec, przejazd na drodze Opaleniec – Mącice (widok w kierunku Grabowa) – mapa

Piwnice Wielkie

74. km 64,379 – Piwnice Wielkie (widok w kierunku Wielbarka) – mapa

Piwnice Wielkie

75. km 64,379 – Piwnice Wielkie (widok w kierunku Grabowa) – mapa

W lesie przed Wielbarkiem

76. km 65,413 – Przejazd w lesie przed Wielbarkiem (widok w kierunku Grabowa) – mapa

W lesie przed Wielbarkiem

77. km 65,413 – Przejazd w lesie przed Wielbarkiem (widok w kierunku Wielbarka) – mapa

To chyba ostatnia chwila gdy przejezdność linii można uzyskać niewielkim kosztem – za chwilę drzewka będą na tyle duże, że tak łatwo już się nie uda.